10 Kasım 2015 Salı

Bir Başkalaşım Anına Tanıklık Etmek...

Uzun uzun düşünmeye gerek yok aslında, biraz yaratıcılık ve biraz da istek... Neleri değiştirebilirdi hayatımızda hiç düşündünüz mü? Belki bugün halihazırda olduğumuzdan çok daha farklı bir birey olabilirdik, daha renkli belki de... Daha kaliteli yaşamlar sürebilirdik aslında. Zaman yaptığım gibi bugünde içinde bulunduğum hayatı sorguladım ve bu sorgulamalar gün geçtikçe sıklaşmaya başladı. Daha iyi ne yapabilirim? Daha verimli nasıl yaşayabilirim? Aslında bu sorgulamaların sıklaşmasının ana nedeni, kendimi ayırabildiğim zamanın gün geçtikçe daralması ve verimsizleşmesi... İşe git, gel, yemek ye ve uyu düzenine geçmiş bulunmaktayım bende... Görüyorum ki çevremdeki birçok insanda aynı durumda. Oysa daha fazlasını yapmak istediğinizde (ve istiyoruz, biliyorum) sıkışmış hissediyoruz. Daha çok çalışarak bir yerden bir yere gittiğimizde yok, giden tek şey hayatımızın nadide anları... Geriye dönüp baktığımızda, pişman olmamak için bir şeyler yapmalı... Az önce arkadaşlarla da konuştuğumuz gibi hayatımızı daha yaşanabilir ve değerli kılmak için biran önce neler yapabileceğimizi düşünmeye başlamalıyız. Girişimcilik, yaratıcılık, özgünlük... Aslında konu her seferinde dönüp dolaşıp kendi işini yapmaya geliyor, sonrasında da ama sermaye diyor biri...Evet; maalesef sermayesiz hiçbir şey olmuyor ve bu döngü sadece diller de bir serzeniş olarak kalıyor. Ama yine de soruyorum ben kendime daha iyi nasıl olabilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder